Verkkokaupan Tyytyväisyystakuu – reklamaatiot ja palautukset

Kiitämme tilauksestasi ja toivomme, että olet tyytyväinen palveluumme. Muussa tapauksessa sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä alkuperäispakkauksessa.
Nopean ja helpon rahanpalautuksen mahdollistamiseksi ilmoitukset mahdollisista tuotepalautuksista ja reklamaatioista tulee tehdä Verkko-ostajan palvelusivun kautta. Palveluun pääset Suomen Maksuturva Oy:n lähettämästä Toimeksiannon vahvistus –sähköpostiviestistä, ja se on käytössänne ympäri vuorokauden (24/7). 

Miten toimin?

1. Klikkaa Maksuturvan Toimeksiannon vahvistus -sähköpostiviestistä Verkko-ostajan palvelut –linkkiä.
2. Valitse haluamasi Tyytyväisyystakuun toiminto (palauta tuotteita, ota yhteyttä tai anna palautetta kauppiaalle).
3. Syötä pyydetyt tiedot ja paina Vahvista. (Palautusilmoitusta tehdessäsi sinua pyydetään ensin tilaamaan vahvistuslinkki sähköpostiisi. Näin varmistamme, ettei kukaan ulkopuolinen pääse muokkaamaan tietojasi.)
4. Palauta tuotteet noutopaikkaan. Rahat palautetaan sinulle välittömästi, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet lähetyksesi.
 
Asiakaspalautusten postiosoite
Oriolashop.fi / Oriola Oy
Asiakaspalautukset
PL 8
02101 Espoo