Verkkokaupan Tyytyväisyystakuu – reklamaatiot ja palautukset

Kiitämme tilauksestasi ja toivomme, että olet tyytyväinen palveluumme. Muussa tapauksessa sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä alkuperäispakkauksessa.

Mikäli haluat palauttaa tuotteita, voit tehdä palautusilmoituksen kätevästi Ostajan apulaisen kautta. Palvelu on käytössäsi Internetissä ympäri vuorokauden (24/7).

Tuotteita saa sovittaa ja ominaisuuksia tutkailla kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen tai pakkauksen myyntikunnon kärsimättä. Tutustuthan tarkempiin palautusehtoihin verkkokauppamme sivuilla kohdasta tilaus- ja toimitusehdot.

Miten palautan tuotteita?

1)    Tilauksen teon jälkeen sait maksujenvälittäjänämme toimivalta Svea Payments Oy:ltä vahvistuksen maksusta sähköpostiin. Tässä viestissä on linkki Ostajan apulaiseen, jossa voit tehdä muutoksia tilaukseesi.

2)    Ostajan apulaisen etusivulla näet painikkeen ”Palauta tuotteita”. Klikkaa painiketta, niin pääset valitsemaan palautettavat tuotteet. Muista vahvistaa palautusilmoitus. Etusivulta näet myös, kuinka kauan palautusaikaa on vielä jäljellä.

3)    Lähetä tuotteet palautusosoitteeseen. Huomaathan, että lain mukaan sinulla on 14 päivää aikaa laittaa tuotteet postiin. Svea Payments Oy palauttaa sinulle rahat välittömästi, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi.

 

Oriolashop.fi:n asiakaspalautustunnus: 639083
Asiakaspalautusten postiosoite
Oriolashop.fi / Oriola Finland Oy
Asiakaspalautukset
PL 8
02101 Espoo