Usein kysytyt kysymykset

Kuka voi tilata verkkokaupasta?

Oriolashop.fi ammattilaisten verkkokaupasta voivat tuotteita tilata kauppaan rekisteröityneet Terveydenhuollon ammattilaiset ja alan opiskelijat. Kuluttajapuolen verkkokaupasta voivat tilata kaikki Suomessa asuvat henkilöt. Lue lisää Oriolashopista info -sivuilta.

En ole aiemmin ollut yhdyshenkilö, voinko tilata nyt itse?

Oriolashop.fi ei vaadi yhdyshenkilöä tilausten tekemiseen, vaan henkilöt voivat tilata tuotteita itse. Tekemällä kimppatilauksia voi toki säästää kuljetusmaksuissa sekä hyötyä tilaajalahjoista, joita saa ajoittain kun tilaus ylittää tietyn arvon.

Miksi minun kannattaa rekisteröityä?

Oriolashop.fi myy tuotteita Terveydenhuollon ammattilaisille ja opiskelijoille. Rekisteröitymisellä varmistamme, että asiakkaamme kuuluvat Terveydenhuollon ammattilaisiin. Rekisteröityneille terveydenhuollon ammattiasiakkaille tarjoamme edullisimmat hinnat ja laajemman valikoiman.

Mistä voin tilata Oriolashop.fi-lehden?

Oriolashop.fi –Digikatalogin tai lehden saavat emailiin / kotiinsa kaikki Oriolashop.fi:in rekisteröityneet Terveydenhuollon ammattilaiset, jotka ovat sallineet markkinointimateriaalin ja lehden lähetyksen. Voit sallia Oriolashop.fi tarjousten ja lehden lähetyksen Omasta profiilistasi verkkokaupassa. Tarvittaessa voit pyytää uusimman lehden lähetystä myös asiakaspalvelustamme info@oriolashop.fi


Miten voin maksaa tilaukseni?

Tilauksen voi maksaa verkkopankissa, luottokorteilla, Mobile Paylla, laskulla tai erämaksulla. Maksuvälityskumppaninamme on Svea Payments Oy. Lisätietoja maksutavoista löydät täältä: maksutavat

Kuinka nopeasti toimitatte tilaukseni?

Tilaus pyritään toimittamaan 1-6 arkipäivän sisällä vahvistetusta tilauksesta. Yli puolet tilauksista lähetetään saman arkipäivän aikana, ja lähes 100 % tilauksista alle kahdessa arkipäivässä. Normaalisti toimitukset tulevat nopeasti, mutta tilaushuippuina toimitukset saattavat venyä muutamalla päivällä.

Mistä voin noutaa tilaukseni?

Tilauksen voi noutaa valitsemastasi Postin-pakettiautomaatista, Postin toimipisteestä sekä Matkahuollon toimipisteistä ympäri vuoden. Noutopaikan voi valita myös työpaikan läheltä. Toimitus yritysosoitteeseen (arkisin klo 8-16) ja kotiinkuljetus ovat myös mahdollisia.

Kuinka paljon ovat toimituskulut?

Postipaketti ja Pakettiautomaatti jos tilauksen arvo alle 50 €, niin toimituskulu 4,49 €.
MyPack jos tilauksen arvo alle 80 €, niin toimituskulu 5,49 €.
Toimitus työpaikalle (Posti Express) jos tilauksen arvo alle 150 €, niin toimituskulu 8 €.
Kotiinkuljetus (Kotipaketti) jos tilauksen arvo alle 200 €, niin toimituskulu 10 €. Tilauksen toimituskulut näkyvät ostoskorissa valittuasi haluamasi toimitustavan.

 

Miten voin palauttaa tuotteita?

 Mikäli haluat palauttaa tuotteita, voit tehdä palautusilmoituksen kätevästi Ostajan apulaisen kautta. Palvelu on käytössäsi Internetissä ympäri vuorokauden (24/7). Palvelussa täytetään tilinumero, minne palautusrahat halutaan. Sen jälkeen palauta paketti noutopisteeseen, mistä sen hait.

Tuotteita voi tutkailla tuotteen tai pakkauksen myyntikunnon kärsimättä. Tutustuthan tarkempiin palautusehtoihin verkkokauppamme sivuilla kohdasta tilaus- ja toimitusehdot. Ilmoitus palautuksesta tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä toimituksen vastaanottamisesta.

Oriolan palautusosasto käsittelee palautuksen kun se saapuu meille ja jos palautettava tuote täyttää palautusehdot, hyvitämme tuotteen summan ilmoitetulle tilille, maksukortille tai laskulle.

Sain viallisen tuotteen, mitä teen?

Jos tilaamistasi tuotteista joku on viallinen, ole hyvä ja ota yhteyttä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme info@oriolashop.fi. Kerro viestissäsi tilausnumerosi, tuotteeni nimi tai tuotenumero sekä mikä tuotteessa oli vialla. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä vian hyvittämiseksi tai mahdollisia lisätietoja varten.

Tilauksestani puuttui yksi tuote, mitä teen?

Jos huomaat että tilauksestasi on puuttunut tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@oriolashop.fi 14 vuorokauden kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Kerro viestissä tilausnumerosi ja puuttuneen tuotteen nimi. Jos olit saanut tilaamasi tuotteen sijasta jonkun muun tuotteen, ilmoita myös tuon tuotteen nimi.

Haluaisin että ottaisitte myyntiin enemmän kosmetiikkatuotteita, onnistuuko se?

Tuotevalikoimaa ja koko verkkokauppaa koskevia kehitysehdotuksia otamme mielellämme vastaan! Voit lähettää niitä asiakaspalveluumme info@oriolashop.fi.

Onko tilausten mukana edelleen mahdollista saada tilaajalahjoja

Oriolashopissa on ajoittain tilaajalahjoja tietyn euromääräisen rajan ylittyessä. Tilaajalahjat ja rajat vaihtelevat. Olemme määritelleet tilaajalahjoille euromääräiset rajat, ja kun raja ylittyy, lahjatuote siirtyy automaattisesti ostoskoriin. Ostoskorissa näkyy myös kuinka paljon sinun tulee tilata, jotta saat tilaajalahjan.